ترنم مرادی کیاترنم مرادی کیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
ترمه مرادی کیاترمه مرادی کیا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

ترنم بهاری. ترمه زندگانی

مهد کودک

1399/1/9 19:00
نویسنده : mina.mo
331 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ستاره دختر خوب مامان همچین دخملی کی داره😘

وای وای ببخشید عزیزم از تاخیر 3 ساله مامان 🙏 

عوضش کلی اتفاق تو این سه سال افتاده که یکی یکی برات می گم شاید توجیهی باشه برای کم کاری مامانی تو این مدت

مهمترینش اومدن یه فرشته کوچولو به زندگیمون بود که تو رو حسابی مشغول و مسیر زندگیمون رو کلی عوض کرد هورررررررا 😍

جیگر مامان دوران سخت بارداری از همون روزای اولش برای من طاقت فرسا بود و مجبور شدم مرخصی بگیرم و پیش شما بمونم همین اتفاق باعث شد روش زندگیمون کلی تغییر کنه: خاله ملیحه رفت پیش مامان مریم و من هم موندم پیش شما عشق و زندگی، اتفاقی که مدت ها بود در انتظارش بدم تا دلتنگی های تو رو کم کنم ( به آرزوت رسیدی عزیزم😊 ) برای ایجاد این تغییر، کم کم شما رو گذاشتم مهد کودک ( بهمن 95 تا شهریور 97 )  و خودم هم تو خونه برای اداره پروژه ای کار کردم. البته باید بگم سازگاری شما با مهد دو هفته ای طول کشید ولی خدا رو شکر با تلاش کادر با تجربه مهد شما علاقه مند به ماندن شدی. این تغییر آرامش معجزه آسایی رو به زندگیمون وارد کرد، ایجاد استقلال فکری، ورود شما به یک محیط جدید و پیدا کردن کلی دوست و همبازی که مهمترین نیاز شما در اون دوران بود ، یادگیری چیزهای جدید و بالارفتن اعتماد به نفس و کاهش استرس و نگرانی های دوری از مامان. خلاصه مطلب که با اومدن این فرشته کوچیک و نجات بخش به زندگیمون حال هممون بهتر شد.  شکرت خدای مهربون

کیمیا دوست صمیمی ترنم تو مهد کودک

  

پسندها (2)

نظرات (0)