ترنم مرادی کیاترنم مرادی کیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
ترمه مرادی کیاترمه مرادی کیا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

ترنم بهاری. ترمه زندگانی

سفر به کیش 95

1395/9/2 14:14
نویسنده : mina.mo
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل مامانی خیلی وقت بود که تو وبلاگت یادگاری ننوشته بودم دلم تنگ شده بود.غمگین دغدغه این روزای مامان بی تابی شما برای نبود مامانی است خطاهر چی بزرگتر می شی فکر می کنم خلا نبود مامان رو بیشتر حس می کنی امیدوارم بتونم یه روزی شرایط سخت این روزها رو تغییر بدم تا بیشتر کنار هم باشیم عزیز دلم. بگذریم..... دوباره رفتیم کیش اما با کلی تغییر هم شما بزرگتر و همراه تر شده بودی و هم هتل و بقیه چیزا خوب و عالی بود. روز 17 آبان ( خانوادگیچشمک ) رفتیم کیش هوای عالیراضی و هتل خوب و دختر همراه تشویقو بابای مهربون بوسو پاساژ دم دستزبان و ساحل آروم و موسیقی های خوب و دختر رقاص بالای سن تشویقو دوباره رقص و دوست رقاص و آبتنی با دوست و کلی خوش گذرونیآرام که خدا رو شکر ختم به خیر شد و افسوس گذر زمان و ای کاش که بیشتر می موندیم سفر کیشمون را به پایان بردیم. یه تغییر قابل توجه شما این بود که شما تو ساحل کلی با ماسه ها بازی کردی اصلا بدت هم نیومد. بغل بابایی وسط آب اون دور دورا کلی با بابایی حرف زدی و بهت خوش گذشت و مامان تو ساحل نظاره گر شما دو تا عشق بود. دیگه از فک های دریایی نترسیدی و آروم تر از پارسال دلفین ها رودیدی و هر جا که می رسیدی نمی خوابیدی کلا خوابت محدود به شب شده بود. امیدوارم دوباره قسمت بشه با هم مسافرت بریم چون سفر و تغییر اقلیم خیلی می تونه تو رشد عقلانی و شعور شما کمک کنه و پذیرفتن تغییر برات راحت تر می شه. دوستت دارم عسل مامانمحبتبای بایبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)