ترنم مرادی کیاترنم مرادی کیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
ترمه مرادی کیاترمه مرادی کیا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

ترنم بهاری. ترمه زندگانی

اولین کنسرت گروه کوک

1395/3/3 8:56
نویسنده : mina.mo
183 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانی تقریبا سه ترم هست که با دنیای بزرگ و زیبای موسیقی آشنا شدی و علاقه مند. خاله نادیا زحمتای زیادی برای آموزش شما می کشه و تا حالا به طور حرفه ای 5 یا 6 تا آهنگ رو یاد گرفتی و با ساز بلز می زنی. 

آموزشگاه کوک روز جمعه 31 اردیبهشت 95 اولین کنسرت غیر حرفه ای نو آموزاشون رو تو سالن وزارت ارشاد کرج برگزار کرد و شما ها  لباس های با مزه و زیبای فرمتون رو پوشیدید و برای اجرای سه تا آهنگ " من کودک باهوشم" " ترن قشنگ" و " دینگ دینگ دنگ" آماده شده بودید..... و امممممما

دخمل قشنگم که تغییرات رفتاری زیادی بعد از رفتن به مهد برات پیش اومده بود عجیب به من وابسته شد بودی و یک لحظه از من دور نمیشدی هم خودت داشتی اذیت می شدی و هم مامان رو نگران کرده بودی آخه تا قبل از این یه دختر مستقل بودی و دوری از من زیاد آزارت نمی داد. مجری برنامه اسم بچه های گروهتون رو خوند کنار سن ایستادیم همه چی تا اینجای کار خوب بود تا اینکه رفتی روی سن غمگینگریهگریه ترس جدایی از من نزاشت که اجرا کنی و مثل کوآلا چسبیدی به من و ما هم از پشت پرده های سن نظاره گر اجرای گروهت بودیم ........دلخورشاکی البته نمیشه از خوبی های اون روز هم نگفت شما با محیط دیگری به غیر از کلاس درست و اجرای گروهی آشنا شدی و هم نوازی بچه ها فلوت رو دیدی ( ساز بعدی که باید یاد بگیری ) دوستات رو دیدی و با نفس دوست صمیمیت اجرای بقیه گروه ها رو نگاه کردی و جیغ و دست می زدید.بوسبوسبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)