ترنم مرادی کیاترنم مرادی کیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
ترمه مرادی کیاترمه مرادی کیا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

ترنم بهاری. ترمه زندگانی

یه خرید خاطره انگیز

1395/2/26 10:45
نویسنده : mina.mo
130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر گلم

می خوام چیزیی و برات به یادگاری بزارم که برای خودم خیلی باارزش بود. دیروز که روز آخر نمایشگاه کتاب بود و من به طور اتفاقی رفتم نمایشگاه و با خاله نسیم تو غرفه های کودک و نوجوان با هیجان برای شما دختر گلم دنبال کتاب های آموزنده و متناسب با سنت می گشتم چشمم به غرفه ای افتاد که حدود 11 یا 12 سال پیش باهاشون فعالیت می کردم  و کارهای تصویر سازیشون رو تو سه تا پروژه انجام دادم انقدر خوشحال شدم که به اختیار خودم رو معرفی کردم و خواستار خرید Cd ها شدم اونها هم گلچین همشو بهم دادن و شماره تماسم رو برای ادامه فعالیت گرفتن یعنی از این بهتر نمی شد. عصر وقتی کتابهای خریداری شده رو بهت دادم این cd رو هم نشونت دادم که مامان درستش کرده با اشتیاق خواستی که ببینیش انقدر خوشت اومده بود که مرتب تکرارش می کردی. چه حس قشنگیه واقـــــــــــعا باور کردنی نیست وقتی کار دستت ماندگار بشه و تو  اصلا ازش خبر نداشته باشی و بعد از 12 سال دخترت می ببینتش و خوشحاله که این کار مامانیشه و مرتب بوست می کنه و میگه دوست دارم مامانبوسآرام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرم افزار حسابداري
26 اردیبهشت 95 11:56
ممنون از مطالب خوبي که به اشتراک ميگذاريد، به وبلاتون علاقه مند شدم و باز هم سر ميزنم