ترنم مرادی کیاترنم مرادی کیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
ترمه مرادی کیاترمه مرادی کیا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

ترنم بهاری. ترمه زندگانی

یادداشت بابا سعید به دخترعزیزش

1394/10/26 15:54
نویسنده : mina.mo
209 بازدید
اشتراک گذاری

ترنم عزیزم سلام
الان که دارم این پیغام رو برات می ذارم 26 دی ماه 1394 و من سرکار هستم
خیلی وقت بود که به وب سایت قشنگ تو و باراد سری نزده بودم
دست مامان مینا درد نکنه
چه قدر عکسای قشنگی گذاشته
دختر نازنیم خیلی بزرگ شدی و روز به روز شاهد تغییرات مختلفی در تو هستیم
برای خودت خانومی شدی
خونمون بدون حضور تو هیچ صفایی نداره
بابایی بعضی وقتا دلش برات پر می زنه
می دونم این روزا هم به خاطر کار و هم به خاطر درسم خیلی نمی تونم برات وقت بذارم ولی امیدوارم بتونم با این تلاش ها، اینده بهتری رو برای تو رقم بزنم
خیلی دختر باهوشی هستی و بابا از این بابت خیلی خوشحاله
کلاس موسیقی هم می ری و نت ها رو یاد گرفتی
شوت ها خیلی محکمی می زنی که اسمش شوت آتشینه!!!
بابایی عاشق شوتاته
این بدون که همیشه می تونی رو بابایی حساب کنی حتی در سخت ترین لحظات
دوست دارم و خداوند بزرگ رو به خاطر داشتن دختر خوبی چون تو شکر می کنم
همیشه در قلب منی
بابا سعید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابا سعید
26 دی 94 16:21
ترنم عزیزم سلام مامان مینا زحمت کشید و این پیعام زیبا رو برات درست کرد راست از این عکست بی نهایت خوشم میاد این عکس رو با گوشیم و در رستوران KFC کرج ازت گرفتم خیلی خوشحالم که می تونم این حرفها رو به عنوان یادگاری برات به جا بذارم امیدوارم روزی بزرگ بشی و خودت این پیغام ها رو بخونی دوستت دارم و همیشه در قلب بابا سعیدت جا داری