ترنم مرادی کیاترنم مرادی کیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
ترمه مرادی کیاترمه مرادی کیا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

ترنم بهاری. ترمه زندگانی

جدایی مامان از ترنم

1392/8/28 12:27
نویسنده : mina.mo
175 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم مامانی که دلش نمی خواست بعد از شش ماهگی مرخصیش، شما رو نه مهد کودک بزاره و نه دست پرستار بسپره تونست تا 10 ماهگی و 18 روزگی مرخصی بگیره و پیش شما بمونه ولی از اونجایی که روزای خوب زود تموم می شه و مرخصی مامان هم تموم شد و موقع رفتن به اداره علی رغم میل مامان رسید و چاره ای جز سپردن شما به یه آدم مطمئن نبود کسی هم بهتر از خاله ملیحه پیدا نکردیم به همین خاطر شما رو برای یکی دو سال پیش خاله گذاشتیم تا کمی بزرگتر بشی و بری مهد کودکچشمک

از بیست مهر که شما رو پیش خاله ملیحه گذاشتم و رفتم سر کارناراحت دلتنگیم به شما هزار برابر شد صبحا موقع رفتن بالای تختت می ایستادم و صورت قشنگتو که غرق خواب زیباست نگاه می کردم و به این امید که چند ساعت دیگه شما رو می بینم ازت جدا می شدم و توی راه هم همش برات دعا می کردم که سلامت باشی و غذاتو خوب بخوری و دلتنگی نکنیگریهناراحتدیگه کار اداره مثل قبل برام اهمیتی نداشت لحظه شماری می کردم که زودتر ساعت اداری تموم بشه و شما رو ببینم. کنار تو دختر نازم برام از یه دنیا کار و ... مهمتره.

مامانی از خدای خوب چیزی به جز سلامتی و خوشحالی تو دختر نازم نمی خواد همیشه سالم و سر زنده باشی عزیز مامانماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)