ترنم مرادی کیاترنم مرادی کیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
ترمه مرادی کیاترمه مرادی کیا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

ترنم بهاری. ترمه زندگانی

هاکی اسکیت

1402/5/21 12:47
نویسنده : mina.mo
125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام 

ترنم خانم گل از آخرین یادداشتی که برات گذاشتم 3 سال می گذره 😔

خودم باورم نمی شه که چقدر زود گذشت روزهای خوبی رو سپری نکردیم ولی چون به خودم قول داده بودم که فقط خاطرات و یادداشت های خوب و پر انرژی رو برات ثبت کنم به همین خاطر تا بهتر شدن اوضاع روحیم به وبلاگت سر نزدم.

این سه سال پر بود از خبرای جدید، قشنگای مامانی شما و خواهرت دیگه خانمای بزرگی شدید و مامان مینا به داشتن شما دخترای خانوم و خوشگل خیلی افتخار می کنه.

بزرگترین موفقیت این سه سال رفتن شما به تیم هاکی اسکیت آینده سازان بود این اتفاق رو مدیون دوران کرونا هستیم 🤣زمانی که تنها باشگاه های ورزشی روباز دایر بود و از ترس بیماری و علاقه شما به ورزش این رشته رو انتخاب کردیم از تیر ماه 1400 مقدماتی اسکیت رو شروع کردی بعد از یک ماه ، با تشخیص آقا مهران و علی فاتح و گزینش عمو موسی وارد تیم هاکی اسکیت شدی، برای من و بابا موفقیت بزرگی بود؛ و کلی خوشحال از این اتفاق. از اون روز به بعد وارد دنیای حرفه ای ورزش شدی و هر چقدر می گذره علاقه ت به این رشته بیشتر می شه و پیشرفتت تو رشته هاکی کاملا مشهوده.

عزیز دل مامان دختر ورزشکار من، بهترین ها رو برات آرزومندم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)