ترنم مرادی کیاترنم مرادی کیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
ترمه مرادی کیاترمه مرادی کیا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

ترنم بهاری. ترمه زندگانی

شالاپ شولوپ آب تنی

1392/8/5 10:09
نویسنده : mina.mo
164 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی من ، شما عاشق حموم و آب بازی و دوش آب هستی کلی بازی می کنی و تا می فهمی می خوای بیای بیرون می زنی زیر گریه و می گی آپ آپ آپ . نمی زاری لباس تنت کنیم کلی برنامه داریم برا آروم کردن و لباس پوشوندنت کلی تلاش می کنیم تا با اسباب بازی و نانای آرومت کنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سعید مرادی کیا
9 آبان 92 11:23
بابایی آفیت باشه قربونت برم همیشه که از حمومی می یومدی بیرون با نهایت سرعت پوشکت رو می پوشندم تا زودتر بغلت کنم تا آروم بشی خوشحالم که از آب و حموم کردن لذت می بری بزرگ تر که شدی می برمت استخر ثبت نام می کنم تابستونا هم تو حیاط مامان بزرگینا تشت آب رو میذاریم تا همراه باراد جون آب بازی کنید و بابا بزرگو خیس کنید و اون هم قربون صدقتون بره از راه دور می بوسمت و دوست دارم
خاله ملیحه
10 آبان 92 11:27
واااای! الهی خاله دورت بگرده یادش بخیر اینجا من و ترنم حدود 45 دقیقه تو حموم بودیم وقتی اومدیم بیرن دست و پای کوچول موچولوت چروک شده بود از خستگی خودت دستگیره حموم و میگرفتی که بیای بیرون خاله میمیره برات دوست داشتنیه ممممممممممممممممممممممن عاشقتم.