ترنم مرادی کیاترنم مرادی کیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
ترمه مرادی کیاترمه مرادی کیا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

ترنم بهاری. ترمه زندگانی

نفس مامان و بابا

1395/2/22 12:22
نویسنده : mina.mo
179 بازدید
اشتراک گذاری

یار کوچولوی مامان ، مهربون ترین دختر دنیا، همزبون شیرین زبون من ، دختر باوفا و تن نازم به قدری دوستت دارم که قابل وصف نیست تو شیرین ترین مخلوق خدایی . تو زیباترین اتفاق زندگی مامان و بابایی . هر روز که می گذره گرمای وجودت شیرین زبانی هایت و خنده های دلنشینت من و بابا و به زندگی امیدوارتر می کنه.

ترنمم دختر ملوس مامان ذره ای خستگی و ناراحتی تو از این روزگار وجود من رو زار و نزار می کنه امید دارم همیشه بخندی به این روزگار . مامان و بابا برایت بهترین ها رو آرزو دارن بخند دخترم بخند از اعماق وجودت که سلامتی و روزهای بهتر تو آرزوی ماست 

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

همیلا
22 اردیبهشت 95 12:47
ای جوووووووووووووونم عشقم چه زیباس